Loading

Doç.Dr.

Levent ÇALLI

Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi

Bilişim Sistemleri Mühendisliği Bölümü

İletişim

lcalli@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 55 09

3-KİTAPLAR :
1 ÇALLI LEVENT - YENİ NORMALDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI [Teori - Araştırma - Uygulama] - Gazi Kitapevi - pp.103 - Türkçe - 2022
2 ÇALLI LEVENT - Dijital Etkileşimler : Sektörel Yansımaları I - Efe Akademi - pp.233 - Türkçe - 2022
3 ALMA ÇALLI BÜŞRA, ÇALLI LEVENT - The Impact of Artificial Intelligence on Governance, Economics and Finance, Volume 2 - Springer Singapore - İngilizce - 2022
4 ÇALLI LEVENT, ALMA BÜŞRA - Hizmet Sektöründe Dijital Dönüşüm - Efe Akademi - Türkçe - 2021
5 ÇALLI LEVENT - Tüketimin 1001 Hali - BETA - pp.257 - Türkçe - 2019
7-BİLDİRİLER :
1 ALMA BÜŞRA, ÇALLI LEVENT - Digital Maturity, Digital Innovations, And Digital Skills - İngilizce - 2022
2 KASIM SENA, ÇALLI LEVENT - Veri Madenciliği Yöntemleriyle Müşteri Kayıp Analizi: Yazılım Sektörü İçin Öncelikli Özelliklerin Belirlenmesi - Türkçe - 2022
3 ÇALLI LEVENT, ALMA BÜŞRA, SARI ÇALLI DİDAR, ÇALLI FATİH - The Impact of Different Types of Service Robots Usage in Hotel on Guests’ Intention to Stay - Vol.1 - İngilizce - 2021
4 ÇALLI LEVENT, ALMA BÜŞRA - Covid-19 Aşı Tereddütüne Sahip Hekimlerin Gizli Dirichlet Ayrımı (GDA) Algoritmasıyla Twitter Paylaşımlarının Konu Modellemesi - İngilizce - 2021
5 KASIM Sena, ÇALLI LEVENT - Konfeksiyon Sektöründe Fp-Growth Algoritmasıyla Sepet Analizi (Erkek Giyim Örneği) - Türkçe - 2020
6 ÖZSOY Mihriban, ÇALLI LEVENT - Belediyecilik Sorunlarının Çözüm Masası Verileri Kullanılarak Metin Madenciliği Yöntemiyle Sınıflandırılması - Türkçe - 2020
7 KUYUCUK Tolga, ÇALLI LEVENT - Pandemi Döneminde Kargo Firmalarına Yapılan Şikayetlerin Makine Öğrenmesiyle Sınıflandırılması - İngilizce - 2020
8 ÖZHAN Eren, ÇALLI LEVENT - ERP Adaptasyonu Sürecinde Başarısızlık Nedenlerinin Tespiti - İngilizce - 2020
9 ÇALLI LEVENT, SÜTÜTEMİZ NİHAL, ALMA ÇALLI BÜŞRA - The Effect of Perceived Barriers and Perceived Enjoyment on Users’ Intention to Use 3D Printer Technology - İngilizce - 2018
10 ÇALLI LEVENT - Selection of Social Media Sites for Advertising: Literature Review and a Model Proposal - İngilizce - 2016
11 ÇALLI LEVENT,Lillian Clark - Overcoming SME Barriers to Gaining Competitive Advantage Through Social Media - DOI : 10.13140/RG.2.1.4136.3046 - İngilizce - 2015
12 ÇALLI LEVENT,TAŞKIN KAMİL - 3D Yazıcı Endüstrisinin Oluşturacağı Yeni Pazarlar ve Pazarlama Uygulamaları - İngilizce - 2015
13 Lillian Clark, ÇALLI LEVENT, ÇALLI FATİH - 3D Printing and Co Creation of Value - İngilizce - 2014
14 ÇALLI LEVENT, ALTUNIŞIK REMZİ - Online Alışverişte Görsel Unsurlar ve Eğlence'nin e-Sadakat ve e-Memnuniyet Üzerinde Etkisine Yönelik Ampirik Bir Çalışma - Vol.2 - pp.1295 - Türkçe - 2010
15 YILMAZ MUSTAFA,SÜTÜTEMİZ NİHAL,ÇALLI LEVENT - Bulgaristan da Türkiye İmajı Algılaması Ve Türk Ürünlerinin Değerlendirilmesinde Husumet Düşmanlık Olgusunun İncelenmesi - Türkçe - 2009
16 ÇALLI LEVENT,SÜTÜTEMİZ NİHAL,YILMAZ MUSTAFA - E Perakendecilik Sektöründe E Memnuniyet Öncülleri Üzerine Bir Araştırma - Türkçe - 2009
17 ALTUNIŞIK REMZİ, ÇALLI LEVENT, SARIKAYA NİLGÜN - An Examination of Shopping Styles Comparison of Impulse and Hedonistic Buying Behavior - İngilizce - 2006
18 ALTUNIŞIK REMZİ,ÇALLI LEVENT - Plansız Alışveriş ve Hazcı Tüketim Davranışları Üzerine Bir Araştırma Satın Alma Karar Sürecinde Bilgi Kullanımı - Türkçe - 2004
9-EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 TUNACAN TUĞBA, ÇALLI LEVENT - Dijital Etkileşimler: Sektörel Yansımaları II - Gazi Kitapevi - Türkçe - 2022
10-ÖDÜL :
1 The International Joint Conference on Hospitality & Tourism 2021 - Best Paper - Universiti Teknologi Mara - 2021
1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Alma Calli, Buesra; Calli, Levent; Sari calli, Didar; Calli, Fatih; - The impact of different types of service robots usage in hotels on guests' intention to stay - JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM TECHNOLOGY - Vol.14 - pp.53 - ISSN : 1757-9880 - DOI : 10.1108/JHTT-09-2021-0266 - English - Article - 2023 - WOS:000890551700001
2 Calli, Levent; - Exploring mobile banking adoption and service quality features through user-generated content: the application of a topic modeling approach to Google Play Store reviews - INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING - Vol.41 - pp.428 - ISSN : 0265-2323 - DOI : 10.1108/IJBM-08-2022-0351 - English - Article - 2023 - WOS:000912411500001
3 Alma Calli, Buesra; Calli, Levent; Sari calli, Didar; Calli, Fatih; - The impact of different types of service robots usage in hotels on guests' intention to stay - JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM TECHNOLOGY - ISSN : 1757-9880 - DOI : 10.1108/JHTT-09-2021-0266 - English - Article - 2022 - WOS:000890551700001
1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Calli, Levent; Calli, Fatih; - Understanding Airline Passengers during Covid-19 Outbreak to Improve Service Quality: Topic Modeling Approach to Complaints with Latent Dirichlet Allocation Algorithm - TRANSPORTATION RESEARCH RECORD - Vol.2677 - pp.656 - ISSN : 0361-1981 - DOI : 10.1177/03611981221112096 - English - Article - 2023 - WOS:000840357500001
2 Calli, L; Calli, F; - Understanding Airline Passengers during Covid-19 Outbreak to Improve Service Quality: Topic Modeling Approach to Complaints with Latent Dirichlet Allocation Algorithm - TRANSPORTATION RESEARCH RECORD - ISSN : 0361-1981 - DOI : 10.1177/03611981221112096 - - English - Early Access - 2022 - WOS:000840357500001
3 Calli, L; Calli, BA; - 3D printing technology: exploring the adoption process from the viewpoint of owners and non-owners - TECHNOLOGY ANALYSIS & STRATEGIC MANAGEMENT - ISSN : 0953-7325 - DOI : 10.1080/09537325.2020.1767771 - - English - Article - 2020 - WOS:000537563500001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Lillian Clark, Levent ÇALLI Volume 15, Issue 4 - Personality types and Facebook advertising: An exploratory study - Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice - Vol.15 - pp.327 - ISSN : 17460166 - DOI : 10.1057/dddmp.2014.25 - 2014
2 Calli, L.; Balcikanli, C.; Calli, F.; Cebeci, H.I.; Seymen, O.F. - Identifying factors that contribute to the satisfaction of students in e-learning - Turkish Online Journal of Distance Education - Vol.14 - pp.85-101 - ISSN : 13026488 - 2013
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Çalli, L. - How Does Trusting Belief Affect Service Robot Adoption in Hotels as an Antecedent of Affective Reaction? - Acta Infologica - pp.245 - DOI : 10.26650/acin.1117238 - eng - paper - 2022 - TRDizin
2 Kuyucuk, T., Çalli, L. - Using Multi-Label Classification Methods to Analyze Complaints Against Cargo Services During the COVID-19 Outbreak: Comparing Survey-Based and Word-Based Labeling - Sakarya University Journal of Computer and Information Sciences (Online) - pp.371 - DOI : 10.35377/saucis.05.03.1121830 - eng - paper - 2022 - TRDizin
3 Çalli, L., Kasim, S. - Using Machine Learning Algorithms to Analyze Customer Churn in the Software as a Service (SaaS) Industry - Academic Platform journal of engineering and smart systems (Online) - pp.115 - DOI : 10.21541/apjess.1139862 - eng - paper - 2022 - TRDizin
4 Çalli, L., Çalli, B. - Relationships between digital maturity, organizational agility, and firm performance: An empirical investigation on SMEs - Business and Management Studies: An International Journal - pp.486 - DOI : 10.15295/bmij.v9i2.1786 - eng - paper - 2021 - TRDizin
5 Çalli, L., Çalli, F., Çalli, B. - Yönetim Bilişim Sistemleri Disiplininde Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Gizli Dirichlet Ayrımı Algoritmasıyla Konu Modellemesi - Manas Journal of Social Studies - pp.2355 - ISSN : 1694-7215 - tur - paper - 2021 - TRDizin
6 ALTUNISIK Remzi, SUTUTEMIZ Nihal, CALLI Levent - E-memnuniyeti etkileyen performans kriterlerinin tespiti üzerine bir araştırma (e-perakendecilik örneği) - Akademik Bakis, Electronic Journal of Social Sciences - ISSN : 1694-528X - 2010 - SAU
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Yılmaz, Mustafa, Nihal Sütütemiz ve Levent Çallı - Bulgaristan’da Türkiye İmajı Algılaması, Türk Ürünlerinin Değerlendirilmesinde Husumet Olgusunun İncelenmesi - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi - Vol.3 - pp.27 - ISSN : 1309-24X - Ocak - 2010
2 Çallı, Levent, Nihal Sütütemiz ve Mustafa Yılmaz - E-Perakendecilik Sektöründe E-Memnuniyet Öncülleri Üzerine Bir Araştırma - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmalar Dergisi - Vol.3 - pp.85 - ISSN : 1309-24X - Temmuz - 2010
3 Levent Çallı; Remzi Altunışık; Nihal Sütütemiz - e-Memnuniyeti Etkileyen Performans Kriterlerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma (e-Perakendecilik Örneği) - Akademik Bakış Dergisi - Vol.20 - ISSN : 1694-528X - Nisan-Mayıs-Haziran - 2010
4 YILMAZ Mustafa, SUTUTEMIZ Nihal, CALLI Levent,(2010) - “Bulgaristan’da Türkiye İmajının Algılanması, Türk Ürünlerinin Değerlendirilmesinde Husumet Olgusunun İncelenmesi” - Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği Dergisi - 0 - SAU
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Levent ÇALLI - Selection of Social Media Sites for Advertising: Literature Review and a Model Proposal - 2016
2 Levent ÇALLI ; Kamil TAŞKIN - 3D Yazıcı Endüstrisinin Oluşturacağı Yeni Pazarlar ve Pazarlama Uygulamaları - 2015
3 Calli, L; Clark, L; - Proceedings of the European Conference on Social Media - PROCEEDINGS OF THE 2ND EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL MEDIA (ECSM 2015) - pp.59 - ISSN : 2055-7213 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000404225700008
4 Lillian Clark, Levent ÇALLI - Personality Traits as a Predictor of Consumer Responses to Sponsored/Suggested Posts on Facebook - 2014
5 Lillian Clark, Levent Çallı, Fatih Çallı - 3D Printing and Co-Creation of Value - 2014
6 CALLI Levent, ALTUNISIK Remzi - Online Alışverişte Görsel Unsurlar Ve Eğlence’nin E-Memnuniyet Ve E-Sadakat Üzerinde Etkisine Yönelik Bir Çalışma (E-Perakendecilik Örneği) - 2010 - SAU
7 Prof.Dr.Remzi Altunışık, Yrd.Doç.Dr.Levent Çallı, Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - An Examination of Shopping Styles: Comparison of Impulse and Hedonistic Buying Behavior - 15-18 June - 2006
8 ALTUNISIK Remzi, CALLI Levent,Nilgun SARIKAYA - An Exemination of Shopping Styles: Comparison of Impulse and Hedonistic Buying Behaviour - Volume 3, 163:172 - 0 - SAU
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Yılmaz, Mustafa, Nihal Sütütemiz ve Levent Çallı - Bulgaristan’da Türkiye İmajı Algılaması Ve Türk Ürünlerinin Değerlendirilmesinde Husumet (Düşmanlık) Olgusunun İncelenmesi - 14-17 Ekim - 2009
2 Çallı, Levent, Nihal Sütütemiz ve Mustafa Yılmaz - E-Perakendecilik Sektöründe E-Memnuniyet Öncülleri Üzerine Bir Araştırma - 14-17 Ekim - 2009
3 ALTUNISIK Remzi, CALLI Levent - Plansız Alışveriş (Impulse Buying) ve Hazcı Tüketim Davranışları Üzerine Bir Araştırma: Satınalma Karar Sürecinde Bilgi Kullanımı - 0 - SAU
4 CALLI Levent, SUTUTEMIZ Nihal, YILMAZ Mustafa - e-Perakendecilik Sektöründe e-Memnuniyet Öncülleri Üzerine Bir Araştırma - 2009 : 217:229 - 0 - SAU
3.3-WEB OF SCİENCE BOOK CİTATİON INDEX VERİ TABANINDA TARANAN ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 ALMA ÇALLI BÜŞRA, ÇALLI LEVENT - The Impact of Artificial Intelligence on Governance, Economics and Finance, Volume 2 - Springer - pp.243 - 2022
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 Levent ÇALLI - Knowledge Management and Digital Transformation Power Bölüm Adı: The Role of Customer Knowledge in Digital Transformation: Customer Knowledge Management as a Competitive Advantage Through Social Media Platforms, - Efe Academy - Vol.1 - pp.39-54 - 2022
2 Levent ÇALLI - Dijital Etkileşimler : Sektörel Yansımaları I - Bölüm Adı: Paylaşım Ekonomisi, Elektronik İş Modelleri ve Örnekler - EFE AKADEMİ - Vol.1 - pp.223-254 - 2022
3 Büşra Alma ÇALLI, Levent ÇALLI - The Impact of Artificial Intelligence on Governance, Economics and Finance, Volume 2 - Bölüm Adı: Understanding the Utilization of AI in Service: A Critical Literature Review, - Springer, Singapore - Vol.1 - 2022
4 ÇALLI LEVENT - Knowledge Management and Digital Transformation Power - Efe Akademi - pp.39 - 2022
5 ÇALLI LEVENT, ALMA ÇALLI BÜŞRA - Dijital Dönüşüm ve işletmecilik - Efe Akademi - pp.111 - 2021
6 Levent ÇALLI, Büşra Alma ÇALLI - Hizmet Sektöründe Dijital Dönüşüm - Bölüm Adı: Yapay Zeka ve Robot Teknolojileri - Efe Akademi - Vol.1 - 2021
7 Levent ÇALLI - YENİ NORMALDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI [Teori - Araştırma - Uygulama] Bölüm Adı: Hızlı Ticaret ve Karanlık Mağazalar - Gazi Kitabevi - Vol.1 - 0
2.15-TÜBİTAK 2209-A, 2209-B, 2242 PROJELERİNDE DANIŞMAN OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Sıla Çetin - "Gıda Paylaşımı Ve İsrafın Önlenmesi İçin Gıda Paylaşım Uygulaması" - Sıla Çetin - "Gıda Paylaşımı Ve İsrafın Önlenmesi İçin Gıda Paylaşım Uygulaması" - 2023
2 Ali Alper Doğan - "Yapay Zeka Destekli Tarım: Tarım Teknobot Uygulaması" - Ali Alper Doğan - "Yapay Zeka Destekli Tarım: Tarım Teknobot Uygulaması" - 2023
3 Selim Alperen Yalçıner - "Gıda Katkı Maddelerinde Bilinçli Tüketim: Katıyobak Mobil Uygulamasıyla Sağlıklı Beslenmeye Yönelik Bilgi Ve Rehberlik" - Selim Alperen Yalçıner - "Gıda Katkı Maddelerinde Bilinçli Tüketim: Katıyobak Mobil Uygulamasıyla Sağlıklı Beslenmeye Yönelik Bilgi Ve Rehberlik" - 2023
4 Hasan Huseyin Sahin - "Solarguard: Yenilenebilir Enerji Sahalarında Otonom Hasar Tespiti İçin İnsansız Hava Aracı" - Hasan Huseyin Sahin - "Solarguard: Yenilenebilir Enerji Sahalarında Otonom Hasar Tespiti İçin İnsansız Hava Aracı" - 2023
5 Enes Çelebi - "Yabancı Uyruklu Mühendislik Öğrencilerine Yönelik Dil Öğrenme Uygulaması: Lingoengineer" - Enes Çelebi - "Yabancı Uyruklu Mühendislik Öğrencilerine Yönelik Dil Öğrenme Uygulaması: Lingoengineer" - 2023
6.1-YURT DIŞI ARAŞTIRMA / GÖZLEM FAALİYETİ (EN AZ 6 AY) :
1 2013
9.8-ALANINDA ULUSAL YAYIMLANAN KİTAP EDİTÖRLÜĞÜ :
1 Dijital Etkileşimler: Sektörel Yansımaları II, Gazi Kitapevi - 2022
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 2023
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 E-İŞLETME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
2 E-İŞ VE E-TİCARET TEKNOLOJİLERİ YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
3 E-İŞ VE E-TİCARET TEKNOLOJİLERİ YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
4 E-İŞ VE E-TİCARET TEKNOLOJİLERİ YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
5 E-İŞ VE E-TİCARET TEKNOLOJİLERİ YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
6 E-İŞ VE E-TİCARET TEKNOLOJİLERİ YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 E-İŞ VE E-TİCARET TEKNOLOJİLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
2 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
3 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ KULLANIMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
4 İŞLETME YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
5 ULUSLARARASI PAZARLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
6 ÜRETİM YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
7 E-İŞ VE E-TİCARET TEKNOLOJİLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
8 İŞLETME YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
9 ULUSLARARASI PAZARLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
10 ÜRETİM YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
11 ULUSLARARASI PAZARLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
12 ÜRETİM YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
13 İNTERNET PROGRAMCILIĞI I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
14 ELEKTRONİK TİCARET - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
15 ULUSLARARASI PAZARLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
16 BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
17 VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
18 ÜRETİM YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
19 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
20 KURUMSAL İLETİŞİM VE BİRLİKTE ÇALIŞMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2012
21 GENEL İLETİŞİM - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2012
22 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
23 YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2010
24 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
25 SATIŞ YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
14.3-ULUSAL AKADEMİK ORGANİZASYON (KONGRE, SEMPOZYUM, YARIŞMA, PANEL VB. SANAT VE TASARIM ETKİNLİKLERİ, SPORTİF ORGANİZASYONLAR) YÜRÜTME/DÜZENLEME KURULUNDA YER ALMAK :
1 2007: Malaysian Technical Cooperation Programme (MTCP), Multimedia Enhanced Instructions System for Technical Education and Training (MEIST), May 2007, Melaka, Malaysia - 2007 - SAU
MAKALELER
The impact of different types of service robots usage in hotels on guests’ intention to stay
Understanding Airline Passengers during Covid-19 Outbreak to Improve Service Quality: Topic Modeling Approach to Complaints with Latent Dirichlet Allocation Algorithm
Exploring mobile banking adoption and service quality features through user-generated content: the application of a topic modeling approach to Google Play Store reviews
Using Machine Learning Algorithms to Analyze Customer Churn in the Software as a Service (SaaS) Industry
How Does Trusting Belief Affect Service Robot Adoption in Hotels as an Antecedent of Affective Reaction?
Using Multi-Label Classification Methods to Analyze Complaints Against Cargo Services During the COVID-19 Outbreak: Comparing Survey-Based and Word-Based Labeling
The impact of different types of service robots usage in hotels on guests’ intention to stay
Exploring mobile banking adoption and service quality features through user-generated content: the application of a topic modeling approach to Google Play Store reviews
Understanding Airline Passengers during Covid-19 Outbreak to Improve Service Quality: Topic Modeling Approach to Complaints with Latent Dirichlet Allocation Algorithm
Yönetim Bilişim Sistemleri Disiplininde Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Gizli Dirichlet Ayrımı Algoritmasıyla Konu Modellemesi
Relationships between digital maturity, organizational agility, and firm performance: An empirical investigation on SMEs
3D printing technology: exploring the adoption process from the viewpoint of owners and non-owners
The Effect of Perceived Barriers and Perceived Enjoyment on Users’ Intention to Use 3D Printer Technology
Personality types and Facebook advertising An exploratory study
Identifying Factors that Contribute to the Satisfaction of Students in E Learning
E Memnuniyeti Etkileyen Performans Kriterlerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma E Perakendecilik Örneği
Bulgaristan da Türkiye İmajının Algılanması Türk Ürünlerinin Değerlendirilmesinde Husumet Olgusu
E Perakendecilik Sektöründe Tüketicilerin E Memnuniyet Algılamasında Rol Oynayan Bileşenler Üzerine Bir Araştırma
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Dijital Etkileşimler: Sektörel Yansımaları II
Dijital Etkileşimler: Sektörel Yansımaları II
BİLDİRİLER
Veri Madenciliği Yöntemleriyle Müşteri Kayıp Analizi: Yazılım Sektörü İçin Öncelikli Özelliklerin Belirlenmesi
COVİD-19 AŞI TEREDDÜTÜNE SAHİP HEKİMLERİN GİZLİ DİRİCHLET AYRIMI (GDA) ALGORİTMASIYLA TWİTTER PAYLAŞIMLARININ KONU MODELLEMESİ
DIGITAL MATURITY, DIGITAL INNOVATIONS, AND DIGITAL SKILLS
The Impact of Different Types of Service Robots Usage in Hotel on Guests’ Intention to Stay
PANDEMİ DÖNEMİNDE KARGO FİRMALARINA YAPILAN ŞİKAYETLERİN MAKİNE ÖĞRENMESİYLE SINIFLANDIRILMASI
ERP ADAPTASYONU SÜRECİNDE BAŞARISIZLIK NEDENLERİNİN TESPİTİ
BELEDIYECILIK SORUNLARININ ÇÖZÜM MASASI VERILERIKULLANILARAK METIN MADENCILIĞI YÖNTEMIYLE SINIFLANDIRILMASI
KONFEKSİYON SEKTÖRÜNDE FP-GROWTH ALGORİTMASIYLA SEPET ANALİZİ (ERKEK GİYİM ÖRNEĞİ)
The Effect of Perceived Barriers and Perceived Enjoyment on Users’ Intention to Use 3D Printer Technology
The Effects of Perceived Barriers and Perceived Enjoyment on Users’xxIntention to Use 3D Printer Technology
Selection of Social Media Sites for Advertising: Literature Review and a Model Proposal
Overcoming SME Barriers to Gaining Competitive Advantage Through Social Media
Yeni Ürün Geliştirme ve 3D Yazıcı Endüstrisi
3D Printing and Co Creation of Value
Personality Traits as a Predictor of Consumer Responses to Sponsored Suggested Posts on Facebook
Online Alışverişte Görsel Unsurlar ve Eğlence'nin e-Sadakat ve e-Memnuniyet Üzerinde Etkisine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Bulgaristan da Türkiye İmajı Algılaması Ve Türk Ürünlerinin Değerlendirilmesinde Husumet Düşmanlık Olgusunun İncelenmesi
E Perakendecilik Sektöründe E Memnuniyet Öncülleri Üzerine Bir Araştırma
An Examination of Shopping Styles Comparison of Impulse and Hedonistic Buying Behavior
Plansız Alışveriş ve Hazcı Tüketim Davranışları Üzerine Bir Araştırma Satın Alma Karar Sürecinde Bilgi Kullanımı
KİTAPLAR
YENİ NORMALDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI [Teori - Araştırma - Uygulama]
The Impact of Artificial Intelligence on Governance, Economics and Finance, Volume 2
Dijital Etkileşimler : Sektörel Yansımaları I
Knowledge Management and Digital Transformation Power
Hizmet Sektöründe Dijital Dönüşüm
Tüketimin 1001 Hali
ÖDÜL
The International Joint Conference on Hospitality & Tourism 2021 - Best Paper
Yayın Teşvik
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Döner ve Sabit Kanatlı İnsansız Hava Araçlarında Yük Taşıma ve Bırakma Sistemi Tasarımı ve Gerçeklenmesi
UZMANLIK ALANLARI
Bilişim Sistemleri ,Teknoloji ve Yenilik Yönetimi ,İş Analitiği